A rajongóknak, érdeklődőknek...

Vélemények PC-s, konzolos kiegészítőkről, játékokról és egyebekről...

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

God of War III és Dante's Inferno - A fejlesztők mit szólnak egymáshoz?

2010.01.20. 21:30 | adam350 | Szólj hozzá!

   Bizonyára már mindenki látta vagy akár kipróbálta a két játékot, amelyek történetileg, időben eltérnek, de mégis nagyon hasonló stílusúak. A pletykák, kérdések ömlenek mindenhonnan, de a fejlesztők mit szólnak vetélytársaikhoz?
  Stig Asmussen, a GoW rendezője reméli, hogy méltó ellenfelére talál a Danteban, vagy később többre is ebben a műfajban. A hír már régi, de biztos, hogy a GoW fejlesztőiből anno mentek át páran az EA-hez, ahol a Dante's Infernoval foglalkoznak. Jonathan Knight, a Dante's írója is pozitívan fogadta a kritikát, és elismerésként fogadja azt, hogy a GoW-hoz hasonlítgatják játékukat. Ezt helyeslem is, mivel a God of Warnak már több mint 5 éves múltja van, és tényleg mindig a maximumot nyújtották, arról nem is beszélve, hogy egyedi játékműfajt hoztak létre. Másrészt egyértelműen mindenkiben felmerül a kérdés, hogy nem-e koppintásról van szó. Véleményem szerint azért is, mert az EA nem arról híres, hogy nagyon hamar nagyon nagyot alkosson, hanem inkább meghatározott időt kitűzve minnél több játékot kiadni, ha kész van, ha nincs (félkész játékok, legutóbbi: The Saboteur, lehetetlen, hogy nem vették észre a hibát). Valljuk be, a Crysis-el is voltak gondok szinkronizálás terén, és a magyarok bebizonyították a Warhead-el, hogy nem kell bivalymasina hozzá. Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy az EA szerintem inkább történetet írt a játékhoz, mint motort. Én kipróbáltam a pokol demóját (PSemen), és csak egy dolog zavart: feltűnően minden ugyanaz mint a God of Warban, mint irányításilag, mint mozdulatilag, kombók, stb.
  A GoW főhősöldöklős megoldását már rengeteg játékban használják (most nyomd az X-et!), kisebb nagyobb sikerrel. Meglátjuk, hogy milyen lesz a két játék. GoW-ról már régóta hírlik minden, és idén március végén fog megérkezni, Dante új csemete volt, nem rég röppent fel, és máris februárba készhez kapjuk. Ami biztos, hogy a God of War PSP-n hihetetlen sikert aratott exkluzív Chains of Olympus-ával annyira, hogy biztos a folytatás, míg az EA kétlem, hogy megpróbálkozik ott is ebben a stílusban hódítani. Az Xbox tulajoknak pedig igazuk van, legyen akármilyen a Dante's Inferno, kellett egy hasonló játék nekik is, ami ettől független multiplatformos lesz. A PS tulajok viszont lehet nem kívántak Gears of War klónt, de megfogják kapni Quantum formában, exkluzívan, csak sajnos/szerencsére erős keleti beütéssel nyugatnak szánva, mivel a Tecmo fejleszti.

Címkék: ps3 psp xbox 360 fejlesztő playstation 3 gow god of war 3 quantum dantes inferno god of war playstation portable god of war iii chains of olympus

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerhns.blog.hu/api/trackback/id/tr841688748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása