A rajongóknak, érdeklődőknek...

Vélemények PC-s, konzolos kiegészítőkről, játékokról és egyebekről...

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Elkezdem...

2009.09.14. 21:51 | adam350 | Szólj hozzá!

 Üdvözlök minden Kedves Látogatót!

   Jelenleg egy PC és PSP tulajdonos "játékos" vagyok, de végleg beterveztem karácsonyra egy PS3 Slim beruházását! Hogy miért pont ezek? PC nekem alapszükséglet, mint másoknak, főleg az iskola miatt. Habár elvagyok vele, mégis úgy gondoltam hogy egy kézi konzolra is beruházok, játékok, zene, videózás, és esetleg gyors netezés miatt. A PSP tökéletes választás volt, erős gép (mérethez képest), gyönyörű kép, és még sorolhatnám! Ám az ember természetesen otthon nem a kezében szeretne játszani. Így hát vettem egy videókártyát a gépbe, a processzor maradt 3GHz-es. Érezni a proci hátrányt NÉHOL. De azért nagyokat röhögök mikor kifejezetten két magos játékok röhögve futkároznak a gépemen. És itt megjegyezném: szinte kivétel nélkül teljes grafikával.

   Viszont én is észrevettem, hogy minek költekezni PC újításra olyan sűrűn, mikor egy jó konzol akár 10 évet is kihúz maximum javításokkal (gondolok itt a PS2re). Mielőtt tovább lépnék megjegyezném hogy én nem vagyok egyik oldalnak sem a fanatikusa. Én szimplán egy konzol mellett fogok dönteni, mert nekem az felel meg. Nincs bajom a többi céggel. Nintendo: élénk élvezet, játszottam DS-el Wii-vel, utóbbi nagyon is tetszett, élvezed és érzed, de rengeteg más elvárásom van, amit ez nem ad meg. Microsoft: Xbox. Itt ismét ugyanez van, nincs bajom vele, biztos elfogadnám, de pár dolog nem tetszik, és még mindig nem felel meg pár elvárásomnak. Nem vagyok nagy igényű mielőtt azt hinnétek, de majd elmesélem miért a PS3 (Slim) mellett döntöttem.

   Nem is húzom tovább az időt! Előszóból elég. Még gyorsan elmondom mit várhattok tőlem és én magamtól ezen az oldalon! =)
Tervezett kategóriák:
- Újdonságok minden téren (legyen az PC vagy konzol)
- Játék teszteket is szeretnék írni (természetesen csak azon a platformon amim van)
- Vélemény játékokról, kiegészítőkről, konzolos, esetleg PC-s dolgokról
Körülbelül ennyi, remélem bővűlni fog a tár főleg karácsonytól!

Ui.: Mégegyszer megjegyezném, hogy én nem fan vagyok, én játszani szeretek!

Címkék: teszt pc játék ps3 psp tesztek games playstation 3 ps3 slim playstation 3 slim playstation portable

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerhns.blog.hu/api/trackback/id/tr551382340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása